I love syphilis more than you.

Imorgon börjar jag på högskolan, jag ska träffa nya klasskamrater, återförenas med gamla och jag har ingen aning om vad jag ger mig in på, inte egentligen. Förhoppningsvis får jag en klarare bild imorgon men jag är otroligt nervös inför vad som kommer hända. Men, det som min fokus ska läggas på idag är att jag och Elin ska äta en riktigt bra frukost för att förbereda inför högen av information som kommer kastas på oss under dagen. Men innan dess så ska det göras ett klädschema (Sanna, är du inte stolt över mig?) duschas, ätas kladdkaksmuffins och sist ska jag kolla på några avsnitt av Buffy the vampire slayer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så jävla stolt att jag nästan gråter. My work here is done! Puss.

2011-08-10 @ 21:31:52
URL: http://thereisnoplacelikelondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0