Filmer att se fram emot 2012

The Dark Knight Rises (25 juli)
Jag och Batman har en lång och alldeles fantastisk relation så denna filmen är ett absolut måste för mig. Är så sjukt exalterad!

The Hobbit: An Unexpected Journey (12 december)

Behövs det ens säga något? Sagan om Ringen trilogin är några av de bästa filmerna som gjorts och nu får vi se resan innan resan och hela situationen ger mig rysningar.

The Hunger Games (23 mars)

Jag har inte läst böckerna ännu men efter vad folk som läst dem har berättat så måste jag se filmen (och helst läsa böckerna innan dess

The Raven (27 april)

Filmen i sig verkar inte vara någon höjdare och jag är ganska besviken på valet av John Cusack eftersom jag tycker han är en väldigt intetsägande skådespelare men, jag älskar Edgar Allan Poe alldeles för mycket för att inte se filmen och jag tror det kan vara värt det.

Men in Black 3 (25 maj)

Dudes! Det är Will Smith, kungen! Men in Black var något av det bästa jag visste när jag var liten och jag har väntat på en trea i flera år så jag är otroligt exalterad över denna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror nog att The Raven kan vara bra, inte en Oscarsnomination i sikte där, men den kommer nog hålla vad den lovar dvs. underhållning!

John Cusack älskar jag men jag vet inte om jag tycker att periodsfilmer så här är hans grej riktigt?



SV: Jag hade inte sett Dawson's Creek på evigheter så jag var tvungen nu :)

2011-12-28 @ 07:46:00
URL: http://tvcrazed.blogg.se/
Postat av: Elvira

The Hunger Games längtar jag så efter! Sträckläste i princip böckerna. Och Batman... behöver jag ens kommentera det? Jag menar, JGL kommer ju vara med! (Inte för att jag inte älskar Batman ändå, men det gör det extra trevligt.)

2011-12-28 @ 11:12:54
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/
Postat av: Man

Jag ser också fram emot de tre första filmerna du nämnde! Bah, sprattlar av förväntan. Nästan.



Sv: Bra! För jag ska ta itu med serien så fort jag 1) Tittat på säsong 1 + 2 av Mad Men och 2) fått min externa hårddisk.



Comic-Con är som sagt tv-nördens paradis, så jag kan inte annat än hålla med dig! Tänk dessutom att bara umgås med andra som är intresserade av samma grej. Har jag berättat att jag faktiskt kan tänka mig att flytta till USA av den anledning att kunna titta på TV? Fast damn, hatar reklamerna. Å andra sidan finns TEVO - whoop whoop. :-D



Det hoppas jag med. Väntar spänt på resultatet på kursen! Och fasen vad grymt det låter! En egen kollektion, det hade varit något det! Det verkar som du har en hel del att se fram emot! :D

Vad jag vill göra? Jag vill hemskt gärna få nytta av det jag har lärt mig (bl. a. bo ett tag nere i Berlin och prataprataprata tyska), få vara kreativ (smycken, design, sy eller något liknande), utvecklas och resa. Öppna upp mig hade inte heller varit fel. Och skratta mig gammal! Fast nu gick jag kanske utanför frågan.. Haha. :-)



Samma här. Rankingsystem har aldrig varit min starka sida.. Kan fortfarande inte ge dig något svar. Detsamma gäller förresten angående filmen för mig med, har inte heller riktigt sett Olivia Wilde i något annat än i House (jo, i The O.C.). Fast jag älskar behind the scenes-bilderna som finns.



Neeej? Djungel George - skämtar du? Det är verkligen en film jag måste zappa ifrån när den kommer på tv. Dock klarade jag av att se den två gånger när jag var yngre.. :/

2011-12-30 @ 22:06:30
URL: http://livsjakt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Din blogg har jag inte sett förr! o_O Trevligt med Beatlesfans! :D

2012-01-01 @ 19:04:48
URL: http://abbeyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0