I'll remember this when I'm sixty-four.


Jag har, precis som alla andra jag känner som var och såg Paul McCartney i lördags, inga ord för att beskriva vad det är jag varit med om. Det var 2 timmar och 45 minuter i total extas. Jag vill så gärna skriva något som prickar precis rätt, något som kan beskriva vilken betydelse detta haft i mitt liv. Som visar hur mycket jag älskar Paul McCartney. Jag tror aldrig jag kommer kunna göra konserten, Paul eller mig själv rättvisa vilka ord jag jag än använder. Det är det bästa jag någonsin sett och förmodligen någonsin kommer se. Jag älskar Paul mer än någonsin och jag önskar att alla kunde få känna det jag känner just nu. Paul McCartney har alltid varit och nu vet jag att han alltid kommer alltid vara den finaste artisten, beatlen och människan jag vet.

Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Visst känns det nästan ovärt att någonsin gå på konsert igen, för hur skulle någonting annat någonsin kunna vara ens i närheten av lika bra?

2011-12-15 @ 17:37:49
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: moa

EXAKT.

2011-12-15 @ 20:45:57
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Man

Coolt. Det är fint att älska!



Sv: Förståeligt. Hjärnan går på högvarv och tankarna far omkring och tycks inte kunna stilla sig när något sånt händer! Comic-Con, alltså. Kärlek för tv-nörden! :-D



Inlämningarna har vi inte fått resultaten på, men allt annat har gått bra! Hoppas på ett VG i kursen, fast det återstår att se. Jag läste på din blogg att du gjort allt möjligt - älskar det kreativa du gör! Vad är det du vill bli i framtiden?



Meh. Får väl ge honom en chans till. Dock måste jag säga att Jason Bateman har sin charm! (Och jag ser löjligt mycket fram emot filmen han spelar in just nu med Olivia Wilde.) Vilka jag tycker är grymma? Jeez. Hatar sådana frågor! Blir helt tom i skallen.. Återkommer inom kort!



Ewan McGregor, aw. Han är fin. Ska titta på Big Fish snart, ska bara komma ihåg att titta på den. (Sjukt dåligt närminne.) Shiz. Samma här? Föräldrafällan alltså, definierade min barndom eller nåt. Tittar fortfarande(?!) på den när den går på tv? Den är liksom en klassiker utan att bli för uttjatad, även om man kanske inte tänker på det.

Åh. Ska se! Fantastic Mr. Fox har jag velat se i evigheter.

2011-12-18 @ 23:10:49
URL: http://livsjakt.blogg.se/
Postat av: Man

Och tack för välkomnandet!

2011-12-18 @ 23:14:27
URL: http://livsjakt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sörjer att jag inte var där...att jag samma år även missade eric clapton...Men o andra sidan var ag på swweden rock och såg bob dylan o mark knopfler...men ändå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0