I'm in fear for my life, from the long arm of the law.

1. Fysatan vad Styx är bra.

2. De senaste dagarna har inte blivit som jag tänkt mig, min syster ringde i onsdags och bad mig vara barnvakt under torsdagen och jag sa ja även fast detta innefattade att stiga upp kl 6 på morgonen. Said and done, hela torsdagen var jättefin och spenderades till att leka med nathalie och på kvällen tittade vi alla på sveriges värsta bilförare och kissade nästan på oss av skratt. Jag och Jenny hade givande samtal ända in på nattens timmar och det är alltid lika mysigt.

När jag åkte hem igår så var det inte lika trevligt dock, eftersom jag blev anklagad för att tjuvåka av skithögen till konduktör. Jag åkte ifrån Vårgårda eftersom Jenny skulle dit med Frederic och det gick ju inte köpa biljett till tåget där ifrån så jag fick betala på tåget. Eftersom konduktören inte kommit efter en kvart så vilade jag ögonen en stund och såklart kom han precis då. Han var så himla otrevlig och jag blev så förbannad eftersom jag antagligen var den enda av de som han väckt faktiskt hade åkt från Vårgårda. Som tur var så sa tjejen brevid mig att jag facktiskt gått på där för hon gick på samtidigt men konduktören bad inte ens om ursäkt för att han anklagat mig. Jävla gubbe!

3. Idag ska jag bege mig på kalas för min morbror som fyller hela 60 år och hela min familj kommer vara där, det kommer säkerligen bli lyckat. Sedan ska vi till min storebror ikväll för att se på film, det kommer bli en bra dag.

4. Nu ska jag duscha och ni ska titta på det här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0