1.1.11

första januari, årets första dag, 2011 är det inte galet? jo det är det. I år fyller jag 20, min bror ska gifta sig, jag ska få en överasskning, jag ska resa, jag tar studenten, ska skiljas från mina kära klasskamrater, börjar förhoppningsvis på lärcenter och tar ännu ett steg in i vuxenlivet. Jag känner på mig att året kommer vara fyllt med både lycka och sorg, som alla andra år fast på ett annorlunda sätt men jag har en bra känsla inför 2011.

min nyår firades på ett dansgolv någonstans i falköping med äldre vänner och nya bekantskaper och jag kan inte vara mer nöjd över valet att fira nyår på en överfull pub/resturang/discotek. tack för det året 2010.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själv Marina! Det va jätte skoj! :D

2011-01-02 @ 11:32:53
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: Boris

Och även nya stalkers :P

2011-01-19 @ 01:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0