Carry on my wayward son

Idag har jag kommit en bit på mitt nästa projekt, igår berättade jag för min kära far om resan i höst och han vet väl att det inte är någon idé att tjafsa med mig för han skojade bara lite och sedan var det klart. Nu fattas bara snacket med Miriams föräldrar sedan börjar vi med alla bokningar hoppas jag. :)

Förutom allt detta så har det varit en rätt tråkig dag. När jag för en gångs skull kunde sluta tidigt så kom inte den satans bussen även fast jag väntade i 25 minuter. Jag tänkte: "nu satans ska jag klaga på västtrafik" men det fanns ju ingenstans på deras hemsida där man kunde göra det - otroligt störande!
Jag kom hem tillslut ändå, två timmar senare och då var det dags att plugga i tre timmar inför provet på fredag, det jobbiga är att jag inte ens tagit mig halvvägs igenom allt det jag ska även fast jag pluggade non-stop.

& nu ska jag lägga mig för att läsa gruvstrejken (allt i sista sekund).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0