Let's dance to joy division

Det har varit en bra och händelserik men alldeles för kort helg. Den började som sagt i Göteborg där vårt första mål var att hitta en balklänning till mig och efter cirka en halvtimme så hade jag hittat vad jag letat efter (eller, kanske inte riktigt) Jag var fast beslutsam om att ha en marinblå klänning och den fick absolut inte vara axelbandslös men så blev självklart inte fallet. Först och främst är den röd, en färg jag aldrig ens övervägt och sedan hade den inga axelband men modellen var ungefär allt jag letat efter så det känns helt awesome i alla fall. Den ska hämtas ut om två veckor och jag längtar så innerligt efter balen nu när detta är fixat. Ingen av oss hittade studentklänning dock, vilket var jävligt knepigt eftersom vi var inne i ungefär alla klädbutiker vi kunde hitta. Imorgon fortsätter dock sökandet i Skövde utan några större förhoppningar.

Efter åtta timmar i Göteborg så hade vi lite "förfest" hos Miriam innan vi drog mot Plantis och klantig som jag är så glömde jag mitt leg, jag kom inte in och fick vända. Jag var så satans negativ hela vägen hem eftersom jag var trött, slightly drunk och jävligt kissnödig! Men vi kom iaf in på andra försöket och efter det gick det bara framåt och vi hade en helt awesome Valborg med dans, skratt och pussar.

tre snyggingar på partey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0