A mystical quest to the isle of Tortuga.


Det ni ser här ovan är mitt himmelrike på jorden, den platsen i huset jag älskar mest och som jag så sällan vill lämna. Idag skulle jag dock ge allt för att slippa den.
Jag har gått och blivit sjuk för första gången detta halvåret (vilket är en rejäl prestation från min sida) och idag kommer hela dagen spenderas i denna säng. Tiden ska fördrivas med att tycka synd om mig själv, titta på Flight of the Conchords och söka information om vidareutbildningar i Birmingham. Inte fy skam tänker ni och hon får ju krypa till sängs med Jack Sparrow (jag vet att ni är avundsjuka) men jag sitter mycket hellre i verkstaden på min praktikplats och pratar om allt mellan himmel och jord med min handledare.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Oh, vilket snyggt täcke!

2011-11-24 @ 16:19:09
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0