söndag.


Skövdebesöket gick alldeles utmärkt igår, jag kom hem flera tröjor rikare och det enda som fattades var ett par nya jeans. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta ett par snygga och passande jeans? Nästan alla är gjorda av stretchtyg nu för tiden och jag gillar det inte.

Idag har jag även tagit mig tid att kolla in säsongspremiären på två av mina favoritserier, nämligen Supernatural och Criminal Minds som båda hade premiär i veckan. Jag har väntat på Criminal Minds i vad som känns som en evighet och äntligen fick jag se min favorit, Emily Prentiss igen. CM har inte alls samma kvalité som den en gång hade men jag tycker allt att det är lika bra för det och premiären var minst sagt laddad.
Supernatural har jag också väntat på i längre än en evighet och det är alltid lika spännande och underhållande att se  favoritbröderna in action. Jag tyckte hela avsnittet kändes lite snabbspolat och det gick inte riktigt som jag hade föreställt mig. Det slutade dock väldigt intressant och jag ser fram emot nästa avsnitt.
Åh, jag är så himla nördig ibland. Jag älskar det!

Nu ska det göras en enorm ranson piroger och en jordgubbspaj. (snart är det äntligen måndag också)

Kommentarer
Postat av: miriam aka vonäppel

Wohoo, kläder!! jag har dragit ner dig i fördärvet ;D Jag är också ute efter ett par snajsiga jeans, med det finns ju för fhjs inga.. so sad,so sad.

Nu är det inte många dagar kvar, Red hot in the globe, ska bli så satans roligt! Saknar dig!

2011-09-26 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0