The Hunger Games och lyckliga dagar.

Mitt liv består inte av mycket nu för tiden men tillräckligt för att jag ska känna mig lycklig varje dag. De fyra  beståndsdelarna som skapar denna lycka är följande.

Min praktik. (obviously)

Doctor Who.

En massa trädgårdsarbete med min broder.

Tittande igenom alla videor i arkiven hos de youtubeare jag följer.

Och på tal om biobesök som danisnotonfire snackade om så var jag och såg The Hunger Games med Elin i lördags och det var awesome! Det kommer ett inlägg om det senare dock.

Kommentarer
Postat av: Man

Ska bli härligt att läsa ditt inlägg om The Hunger Games. Nörderi är att hyllas!

2012-04-22 @ 17:57:36
URL: http://livsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0