Valentine's day.

Alla hjärtans dag. Jag och Viktoria bakade muffins och chokladbollar som delades med resten av min fina familj framför ett avsnitt av Lost. Det är fint med en dag som går ut på att man ska visa uppskattning för alla man älskar. Visst, vi ska visa det varje dag men jag tycker ändå tanken är så himla fin.

Jag har samlat på mig ett gäng fina alla hjärtans dag kort som olika fina människor på tumblr har skapat och jag tänkte dela med mig av mina favoriter. (klicka på bilderna för att komma till deras bloggar)




Kommentarer
Postat av: Sanna

åh marina. saknar dig också. ♥

håller på att skriva ett brev till dig, men det tar så fasansfullt lång tid (började dagen efter jag fick ditt kort..) för jag hinner inte skriva mer än fem rader och nästa gång jag läser det känns det helt irrelevant.

men det kommer ett. snart.

och vi borde ses. snart.

2012-02-15 @ 22:25:23
URL: http://jagvillmycketjaginteborde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0