I don't have friends. I've just got one.


Jag har åter igen snöat in totalt på den brittiska serien Sherlock. Jag såg första säsongen när den gick på svt för något år sedan och upptäckte nyss att de börjat sända säsong två i Storbrittanien så nu har jag snart sett alla tre avsnitt för denna säsongen. Det är så bra att jag inte ens har ord för hur mycket jag älskar denna serien. Den är gjord på ett sådant sjukt snyggt sätt och Benedict Cumberbatch och Martin Freeman har så otroligt bra kemi att jag bara vill kryp ihop i ett hörn och självdö. Visst har den sina små brister men det är ändå en av de bästa tv-serierna jag någonsin sett, den är på topp bland mina Criminal Minds, Supernatural och det senaste tillskottet, Grey's Anatomy.

Just nu andas och lever jag endast Sherlock Holmes.

Kommentarer
Postat av: Man

Gud, den verkar verkligen bra! Har fått tips från alla möjliga håll och kanter på senaste tiden så det kanske är dags att sätta igång. :)

2012-01-18 @ 22:02:10
URL: http://livsjakt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, jag ser tips om den där serien överallt och det känns som att jag verkligen är den enda som inte har sett den. jag litar dock på att den är bra!



Sv: Living in the material world måste du verkligen sse, för den är kanonbra! Jag såg den dagen efter att den gick på HBO (där den hade premiär) och jag såg den i ett sträck .. Dock varning för att den blir extremt sorglig på slutet!

2012-01-19 @ 16:03:59
URL: http://abbeyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0