"I'ts not all that's over, Tony"


Jag har äntligen tagit tag i saken och installerat Photoshop på min nya dator så under dagen har jag exprimenterat lite med nya effekter och försöker sikta in helgen på att lära mig lite nya saker med hjälp av fantastiska människor på tumblr.

Jag måste även få ranta lite för igår läste jag ut 'The Retribution' och den har lämnat mig i något sort mentalt sammanbrott. Jag grät mig igenom den halva sista delen ur boken och mitt hjärta gick i tusen bitar och har inte riktigt lappats ihop än. Jag blir alltid så engagerad i karaktärernas liv och speciellt när det gäller min OTP Carol och Tony. Jag blir alltid lika överraskad över hur Val McDermid lyckas fånga mig i den lilla bubblan där allt bara handlar om 'mord i sinnet' och hur svårt jag har att ta mig ur det tillståndet. Allting i mitt huvud är Mord i sinnet just nu och efter slutet på den senaste boken så är jag i den sorts känslomässiga tillstånd där det känns som att försöka andas under vatten. Ingen vet hur lång tid det kommer ta innan nästa bok kommer ut (med tanke på att det tog lite mer än två år förra gången) eller om det ens kommer någon alls? Men den tanken får man inte tänka, då är mitt litteraturliv över.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ursnygg bild!

2012-03-30 @ 17:10:26
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0