Moonrise Kingdom


Moonrise Kingdom är Wes Andersons senaste film och jag ser så otroligt mycket fram emot att se den. Filmen handlar om två barn som blir kära och rymmer iväg tillsammans, vilket leder till att en grupp människor från olika håll letar efter dem. Som alltid när det gäller något Wes Anderson är inblandad i så är det fantastiska skådespelare, scener och charaktärer. Eftersom Life Aquatic är en av mina många favoritfilmer och Wes Anderson är en av mina få favoritregissörer så kommer det bli en höjdare.

Kommentarer
Postat av: Man

Ah, hört mycket om Wes Andersons senaste. Måste själv ta tag och se en av hans andra först..



Svar: Chilla är en intressant term, en blandning av chili och chinchilla på ett ungefär. Det ligger dock så rotat att det är omöjligt att glömma bort det, haha. Skönt att veta att någon annan använder ordet, om än ironiskt!



Kan tänka mig. Tumblr är världens nördigaste grej, började posta inlägg på min men det gick såå dåligt. Har inte lärt mig hela mojängen än, och det är väl därför den blivit bortglömd.. Följer tumblr-bloggar desto bättre! :)



Tittat på första Sherlock-säsongen och jag måste säga att jag är imponerad! Vet inte om jag kommit in i besattfasen än (troligen inte eftersom jag gjort ett uppehåll och inte påbörjat säsong 2), men det kan bero på att jag försöker smälta säsong 1-avslutningen. Blev helt freaked out, halvt! Måste definitivt köpa boxarna och titta om på allt. Det kan jag i alla fall avslöja och bekänna. :D

2012-03-13 @ 12:04:32
URL: http://livsjakt.blogg.se/
Postat av: Elvira

Älskar de flesta av hans filmer, så jag kommer absolut se den.

2012-03-30 @ 17:11:36
URL: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0