----------

Nu har jag denhär känslan igen. Fan för den!

Idag måste jag skriva klart min önskelista till Magnus, annars får jag inget. Men jag vette fan vad jag vill ha förnågot bara. Idag ska jag till Miriam och titta på film. Butterfly Effect, Dark Knight & Love Actually blir det, myys (:
Jag har kjol på mig idag, fattar ni? jag, kjol, mitt i vintern? det är erikas fel om jag fryser ihjäl!
" Imorgon ska marina vara emo " - jag ska inte vara emo. jag ska bara gå tillbaka till så jag såg ut för ett halvår sedan för en dag. Med min London-kjol & min fina london-tröja " <-- I'm not Emo, but these bastards are -->

Inget intressant så don't bother comment. nu ska jag gå till bussen. ta-ta!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Detta kanske är en konstig fråga.. du har inte fått med dig min London-kjol hem? För jag har letat och letat och letat i typ 3 månader.. Den finns ingenstans!! -.-

(Och, du fryser inte alls ihjäl. Jag har alltid kjol ju!)

2008-12-12 @ 10:07:32
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0