Play that funky music white boy,

Kom nyss hem ifrån Lousie, vi har myst med godis, tv-tittande och julmusik (:
Idag blev jag klar med slipandet av alla mina provringar utvändigt, så sjukt härligt. Lite ledsamt är det att det var sissta hantverksdagen idag men det betyder även att vi är ännu några dagar närmre jullovet :D
Iaf, har inget att göra så jag gör en lista på dem låtarna jag lyssnat mest på under de här 2 veckorna, enligt iTunes.


1. Hope of deliverance - Paul McCartney
2. Ever present past - Paul McCartney
3. Fine Line - Paul McCartney
4. Start me up - Rolling Stones
5. Stand by me - John Lennon
6. Free as a bird - Beatles
7. Jaded - Aerosmith
8. Almost Lover - Twilight
9. God only knows - Beach Boys
10.  Good day sunshine - Paul McCartney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0