Twilight

Igår var jag Erika och Louise och såg på Twilight. Jag älskar den filmen. jag blev kär i den innan det ens gått en halvtimme av filmen, så himla underbar den var. Jag har hela tiden varit så besviken på vem dom valde till att spela Edward men han var så himla bra. Alla såg inte ut så som jag tänkt mig och dom tog såklart bort massa ifrån boken som dom måste göra men jag är inte besviken, jag tror inte man skulle kunna göra filmen mycket bättre än såhär. Det jag saknade var känslorna, visst dom beskriver känslorna hur bra somhelst men man får ändå inte samma känsla som man får när man läser boken, jag menar, när jag läste boken så blev jag helt kär i Edward.
Men filmen är ändå nästan en hel femma. tycker jag att den var och jag säger som Erika:
I must Posses!







Kommentarer
Postat av: Stina

å twilight lovelove

2008-12-08 @ 16:37:06
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: Mats

Jag håller fullständigt med dig i det här inlägget! :D

Men jag tycker de valde en bra Edward, plus att han var ju så snygg :O



Älskar första boken och ska börja läsa nästa idag! längtar



Ha det bra ^^

2008-12-12 @ 23:00:45
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/
Postat av: JohanPalmAndHisFansIsBajs

haha den va sketa bra älskar den filmen måste bara läsa boken nu...

2008-12-13 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0