come and save me tonight

Jag har tagit mig igenom dagen, denna jävla dagen.
Jag kommer antagligen inte kunna somna förens sent inatt, mycket sent. Tankarna går fortfarande runt och inget känns rikitgt bra. Jag är antagligen hemma imorgon och är rädd för torsdagen, för vad alla kommer säga. Alla vet säkert nu och det gör inget bättre. Jag hoppas ingen går på tå runt mig när jag kommer till skolan, jag vill bara att allt ska vara som vanligt. Jag orkar inte med medlidande.

Jag har sett på red dragon nu och eftersom jag inte har silence of the lambs än så blir nästa film Hannibal. Bara för att ha något annat att tänka på och förhoppningsvis somnar jag snart.

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0