I love you Harry, don't do this!

Min dag har gått ut på inget alls. Jag somnade vid 3 igår och vaknade vid 8 i morse med en jättejobbig känsla i hela mig. Så jag har tittat på Armageddon och gråtit sönder i den scenen Harry dör och när A.J och Grace återförenas.
Jag tycker om att gråta till filmer, det känns så mycket bättre efteråt då, och är det något jag älskar mer än att gråta till filmer så är det att skratta. Bäst är det med filmer som får en att skratta även när man mår som värst. Armageddon är en sådan film.
" worst environment imaginable, that's all you got to say, worst environment imaginable "
" get of, the nuclear, war, head "
" white house, the white h.o.u.s.e "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0