SUUUUUUUG

jag HATAR! när bilddagboken inte funkar! Bara för att jag ska titta på mitt meddelande som jag vet att jag fått nu så ska det krångla! Jag skulle tittat igår men nej då sitter min rövslickare till bror där och spelar WoW. Jag som vill prata med mina vänner som bor 100 miljoner mil bort härifrån som jag nästan inte kan prata med på något annat sätt. Men då sitter han där med sitt wow för att han inte har några vänner. förutom Albin då. Men han är ju helt störd i huvudet.
Jag menar. dom går hem på lunchen så att albin kan gå på våran toa?! Jag menar det. Dom kommer hem, albin går på toa, andreas gnäller på mig i nån minut sedan går dom till skolan igen. Kan någon säga till mig, vad det är för mening med det, snälla?! * suck *
Jag blir så jävla arg när allt ska gå så jävla helvetes fel i mitt liv hela tiden. Give me a break!
( det är säkert andreas som mixtrat med något på datorn så att jag inte ska kunna logga in på bdb )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0