To do list


- Förbereda inför svenskaskrivningen nästa vecka.
- Skriva klart referatet och miljöbeskrivningen till svenskan.
- Skriva ut rätt novell till svenskaläraren ( fan för mig som lämna in fel )
- Skriva om alla fördelar med att flytta till London till svenskan.
- Skriva klart inlämningen i engelskan + göra alla Grammar check.
- Lära mig alla engelskaglosor för att ta testet nästa vecka.
- Plugga till Matte provet på onsdag.     - extremt viktigt
- Försöka öva på Excel så jag klarar provet på tisdag.
- Göra klart PowerPoint presentationen om London.
- Lämna in alla sena böcker till bibloteket.
- Öva som fan på hantverksprovet nu på morgonen så jag kan något senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0