F R E D A G - L Ö R D A G

Igår kom min syster hit, vi hälsade på Jimmy & Sara igen (: Jag och jennys barn spelade Guitar Hero halva kvällen x) Det var mysigt (: Sedan så körde hon mig till Miriam & Louise för våran filmkväll som inte riktigt blev en filmkväll, vi hann bara med en film och lite hem till midgård. faail! x]
Men vi började med att ringa och försöka beställa pizza. Det är sissta gången vi beställer ifrån Pizzeria Italia, otrevliga töntar. Dom kunde inte köra ut pizzorna för dom hade så mycket, men men behöver inte bli otrevlig för det! Vi beställde från Gondolinos istället, där är dom i varjefall trevliga och har skitgoda pizzor! Vi gick och hämtade pizzorna och på vägen så tog vi en sväng till Rebecka och hämtade filmer.

Pizzan var lika god som vanligt och efteråt så tittade vi på The Guardian, åh. Den är lika bra varje gång, nästan bättre! Jag var nära på att börja gråta i slutet, igen. Jag älskar Kevin Costner & Ashton Kutcher. " Sergeant, help me! " - " goldfish! " - god! jag dör där, så himla fint <3
Sedan blev det lite hem till midgård men jag sov typ medans vi tittade för jag var så trött, jag tror vi alla var sjukt trötta vilket inte var konstigt eftersom klockan var ett och då Louise gick hem. Jag stannade och sov hos Miriam på hennes bäddsoffa. Jag sov hur skönt somhelst med konstiga drömmar.
Vi gick upp vid 12, åt frukost och sedan tittade vi på diverse tvprogram bl.a. my super sweet sixteen på Mtv fyfan vad det är sjukt. lixom en tjej fick 3 scootrar. NÄR behöver man 3 stycken? Oo haha, stackars bortskämda barn dom kommer aldrig klara sig i världen. Men värst var ändå den tjeten vars pappa sa: " Du får allt du vill, världen är din! " - vet inte om man ska skratta eller gråta xD

Sedan kom mamma, vi köpte godis till mig, jag köpte Hannibal och jag önskar mig bokhylla och skrivbord i julklapp. Det vill jag verkligen ha. och massa böcker att fylla den med såklart! :D

morgondagen kommer bestå av kära Hannibal

och gottigt godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0