I can't get no, satisfaction

Igår natt blev jag faster till en liten pojke! :) Grattis till Jimmy & Sara!
Vi ska åka och hälsa på dom idag eftersom Sara och bebisen åkte hem redan igår. Då kommer jag antagligen ha många söta bilder på han (:

Imorgon kommer Jenny hit en liten stund. Sen ska jag på filmkväll hos Miriam hela natten. vi ska se på bla. dessa filmerna:
The Dark Knight
The Guardian
Heartbreak Hotel
Brokeback Mountain

Det kommer bli mys. Sen ska vi vara sjukt onyttiga och beställa Pizza ifrån Gondolinos, allvarligt den godaste pizzan någonsin! jag dör av längtan efter min kära pizza bolognese!
Just! Jag har namnsdag idag också 8]

Ny header har jag också. Den är bara tillfällig, jag slängde ihop den på 5 minuter. Ska bli en lite mer planerad sedan.
Sedan har jag ett smått beroende av Rolling Stones. bara sådär lagom. öhm. * host *




















Kommentarer
Postat av: Moa

HAN HAR STÅND

HAN HAR STÅND

HAN HAR STÅND

2008-11-20 @ 19:59:49
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0