T-dagarna bilder


Sanna på busshållsplatsen. tur att dom äckliga fåglarna inte kom med.

Vi åkte till skövde och sanna hittade sin efterlängtade läpptelefon.

Jag köpte " lyxchoklad " på Lagerhouse ;)

På Yap fanns världens finaste vägg!

Världens finaste George fanns där tillsammans med dom andra beatlarna.

Sanna och Bowie ;D

Fin, fina Heath som Bob Dylan ( och lilla Paul i hörnet ) <3

Hemma från skövde på vår allas älskade Falköping tågstation. Right? ;D

" Den sissta måltiden " Och Sannas lilla finger. haha how cute!

En lite censurerad bild för vi fick fan inte en ända snygg bild på mig ><
( men sanna kommer lägga ut dom ändå. * suck * ) x]
Men Sanna är jätte, jättesöt! :*

Kommentarer
Postat av: H

Oke :D

Söt blogg du hade!!!





btw du kan alltid börja prenumera! min blogg på bloggkoll :D

2008-11-02 @ 11:07:10
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du har redigerat mig lite.. Men det var nog bäst så! x)

Men varför ser jag ut som en man på många av bilderna? :/ Det är så jävla hemskt ju! ><



Din choklad var lite halvsunkig.. Fast inte lika sunkig som jag på bilden över. Fy faaan. Tvätta håret kvinna! ><



Jag och Bowie hade blivit ett perfekt par, right? :D (Han är vid mina bröst redan..)



Fy fan vad jag skelar på den bilden från Falköping C. Eller, det ser ut som det i alla fall - och det är illa nog! -.-



MITT LILLFINGER ÄGER ALLAS!!! SÅ DET SÅ!



Oh, skicka alla bilder till mig. Speciellt den sista ¤blink¤ Äh, vafan, jag är ju asful på den. But so? I'm with you! :¤



Jaja, nu pallar jag inte kommentera bilderna nåt mer! x) Lägg ut på bilddagboken istället? Mkt lättare! ;)

2008-11-04 @ 19:02:26
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0