John, William, Charlie, Paul?

Påsken har varit bra. Maten var god och alla hade mycket att säga, speciellt jag men ingen är förvånad. Jag satte på, vad jag tyckte var en sjuukt bra blandskiva, men den uppskattades inte av så många fast den var sommrig och fylld med kärlek.
Jag lyssnade även på JCS, det var så himla fint! jag mindes nästan hela föreställningen och det var fint. Men i början då tänkte jag bara på dom läskiga männen som hoppade precis på scenkanten så man trodde att dom skulle falla och lägga sig över en. haha.

Jag ska snart lägga mig för imorgon börjar vi fixa i rummet, det blir kul. Fast denna kvällen ska avslutas med en bok, Andras Plåga - så himla bra bok! men äcklig, jag känner nästan smärtan offren utsatts för. jaja.
God natt och GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0