Tillslut lyfte han huvudet igen och blinkade bort tårarna.

Igår spenderade jag hela dagen med att laga taket i "det gröna rummet" som vi kallar det. Allt där inne är grönt. väggar tak, golv, fönster etc. HEMSKT! Men nu har jag precis spacklat taket och det är bara att vänta tills allt har torkat, sedan slipa och sen måla, äntligen! Jag hoppas verkligen att det blir klart snart så jag kan börja fixa med mitt egna rum.

Idag vaknade jag vid 12 och sedan dess har jag bara läst, för boken är så jävla bra! Jag kunde inte lägga ifrån mig den ens en sekund och nu är den färdigläst. Denna boken och de andra böckerna om Tony Hill och Carol Jordan är grunden till serien Mord i Sinnet och där har jag alltid hatat att det aldrig händer något mellan Carol och Tony. Men inte här, för i boken så får man reda på så sjukt mycket mer av deras känslor, hur mycket dom verkligen älskar varandra men aldrig hittar tid till att föra deras relation vidare. Så med denna boken så får jag allt ifyllt med sådant dom inte visar i serien. Så jävla bra.

Nu ska jag hitta en annan bok att läsa (ja, jag är sjukt rastlös) och sedan måste jag duscha.
Sedan lite senare ikväll är det en dokumentär om John Lennon och den är jag sjukt peppad för!


Kommentarer
Postat av: Moa

åh dokumentären var underbar! jag blir så sjukt arg på Usa-politiken och kriget och allt. John är klok, kärlek till honom. give peace a chance!

2009-04-13 @ 23:48:21
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0