If you want my body and you think i'm sexy

Idag har jag varit sjuk och ändå hunnit med endel saker. Jag har utökat den speciella mappen i mina bilder, nämligen den där jag samlar bilder på mina senaste förälskelser och denna gången är den smockfull med bilder på Emma Watson. Jag har haft många perioder med henne under mitt liv men jag måste säga att denna är den bästa av alla för hon är vackrare än någonsin.

Sedan har jag även hunnit se X-men origins: Wolverine som jag velat se så otroligt länge och jag älskade den. Inte bara för att Hugh Jackman är snygg som as utan för att min favorit innan wolverine är med, nämligen Gambit. När jag och min vän mimmie var små så lekte vi alltid x-men och jag var antingen Wolverine, Storm eller Gambit. Vi tyckte vi var så himla koola när vi gick sprang runt på grusplanen skrikandes och alla de mindre barnen flydde till förskräckelse, de var nämligen våra fiender så vi mer eller mindre attackerade dem. X-men är verkligen en stor del av min barndom och jag tror inte något kan få mig att någonsin tycka dåligt om dessa filmerna, de får gärna köra på i evigheter, jag kommer alltid älska dem helt maniskt.

och imorgon drar jag till göteborg med miriam för att handla resten av julklapparna, it will be nice. Sedan ska hon med mig hem och vi ska lira rockband och ha kjell-kväll, ja ni läste rätt KJELL-kväll, that will be nice to.

Kommentarer
Postat av: sandra

emma watson är väldigt vacker. jag tittade på första harry potter-filmen häromdagen och slogs av hur mycket hon förändrats sedan dess. det går knappt att se att det är samma tjej. men hon var otroligt söt redan då.



(för övrigt så håller jag med om din kommentar, johnny depp är helt fantastisk. han kommer som god tvåa efter viggo, haha! de två är ju överlägsna alla andra, både snygghetsmässigt och skådespelarmässigt. undrar vad det är med mig och 50-åriga män...)

2009-12-12 @ 00:43:47
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Har inte sett den filmen än, tråkigt nog. Har siktet på boxen med alla X-Men-filmerna och då ingår ju trevligt nog denna.

2009-12-12 @ 12:44:02
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0