Jesus, George, it was a wonder I was even born.

Gårdagen var fin, vi fixade våran monter i skolan och jag var hos min bror och var barnvkat åt viktor. Så fort han somnat så tittade vi på film, det blev hancock och back to the future. Jag skäms lite över att säga att jag inte sett tillbaka till framtiden-filmerna innan, men till mitt försvar så ville jag se ettan innan jag såg de andra två vilket råkar vara just de filmerna vi har. Anywho, jag älskade den och Michael J. Fox var lika underbar som alltid, jag är och har alltid varit lite halvkär i den mannen.

Dagen har dock inte varit lika lyckad .. jag har mått halvt om halvt och har nog funderat på lite för mycket saker och sådant följer alltid med mig hem, det förstör även kvällen så nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv. Det var ett tag sedan nu så jag tycker jag får lov till det.
Jag håller antagligen på att bli sjuk också, jag har ont i halsen, är slö och fryser fast jag sitter här med två täcken och en kopp citronte. Nu vill jag bara att Nip/Tuck ska börja så jag kan sova sedan, det behöver jag. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar



sv: Jaaa, i alla dom! :D

2009-12-10 @ 06:04:38
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Man har vissa filmer andra tycker man borde ha sett, för att "alla har sett dem". Själv har jag inte sett en enda Bond-film.



Jag hoppas du inte blir jättesjuk, och att du blir frisk snart!

2009-12-10 @ 11:04:35
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Elvira

Michael J. Fox har jag haft en liten förälskelse i sedan jag såg Spin City som liten snorunge. Tillbaka till framtiden-filmerna är riktigt charmiga och roliga, och förmodligen en utav de få triologier som håller.

2009-12-11 @ 23:36:26
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0