Oh dear what can I do, baby's in black and i'm feeling blue

Hemma i feber, det är himla trevligt! >< Jag är grymt uttråkad och orkar verkligen inte vara hemma. Samtidigt vill jag inte till skolan för minst av allt vill jag smitta andra lagom till lovet så jag stannar hemma. Jag ska läsa lite Hannibal och mysa med ett glas apelsinsaft här i min säng snart tänkte jag, kanske blir det att öppna min M&M påse jag fick av mamma igår. mums! Sedan läste jag inte klart hela intervjun med Paul igår heller så det får jag fixa (;


Jag längtar sönder till sommaren och jag tycker Sannas bild speglar sommaren ganska bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, fan vad jag saknar dig. Saknarsaknarsaknar!

Du kommer om 22 dagar! :*



(Och haha, jag är medveten om att klämman matchar byxorna. Jag blir ju nästan lite stolt! 8D)

2009-02-05 @ 14:35:48
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: V

åh, sannas paint-bilder är så bra ;D

2009-02-06 @ 21:38:48
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0