Why won't you try to fit in please, do this for me?

Jag har gjort allt jag skulle göra, utom att göra klart läxorna. Jag fastnar, som vanligt.
Jävla ångest har jag nu också, jag hatar det verkligen. Allt jag känner för att göra nu är att lägga mig på sängen, ge upp mitt liv, lyssna på lite Paul och gråta i flera timmar. Det skulle kännas så befriande. Men jag ska vara stark detta året, inte vara så känslig och ge vika för deprisioner och ångest. Så istället för att göra det jag vill mest i hela världen just nu så ska jag försöka mig på läxorna igen efter denna lilla pausen. Lyckas jag inte denna gången går jag över till plan B, det vill säga göra det jag vill mest i hela världen ljust nu. puss.




Kommentarer
Postat av: Adore

Ahh.. Jag blir lite avundsjuk nästan ;)



Va? Jag älskar Takida.. han har sån skön röst :)

2009-02-03 @ 14:33:35
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0