you stink of fear underneath that cheap cologne of yours, you stink of fear but youre not a coward. You fear me but still you came to see me, you fear this shy boy, but still, you seek him up ..

Jag känner mig så sjukt lycklig, jag vet inte varför? Kanske är det för att låten jag lyssnar på inte kan något annat än pigga upp? kanske för att jag får sova hur länge jag vill i några dagar till? eller kanske är det för att jag egentligen inte har någon anledning till att vara nere just nu?
En sak vet jag iaf, American Girl är den bästa låten just nu OCH Anthony Hopkins är sjukt bra. Att jag är helt besatt av hannibal-filmerna och inte minst böckerna kanske har något att göra med det? Besatthet när det inte är jobbigt är bra, bra.
Jag saknar Erika och våra dampanfall, hur kan man ha så kul med en människa?! SHIT! Det får mig att tänka på att Erika fyllde år i måndags! Och, då hade jag lovat henne att jag skulle skriva om henne i min blogg ;o Ja, det måste jag ta tag i nu.
Förlåt sixtelixten! <3
( här får du en bild på Jodie Foster som förlåt? Eftersom jag inte gillar henne alls måste du förstå att detta är en väldigt jobbig tid för mig? så, be mercy on my soul )  Och jag typ mår helt illa av den bilden jag vet att du älskar, så .. Fan ta dig om du inte blir nöjd! :D

( Ja, jag var tvungen att ta med Hannibal! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0