Wouldn't it be nice to get on with me neighbours

GRYM DAG!
När jag vaknade i morses kändes det som hela dagen skulle gå åt helvete, men ack så fel jag hade.
Jag fick 8p på ena matteprovet, precis godkänt och sedan fick jag 11p på andra matteprovet där 6 var G, jag var alltså närmre VG än G. Hur grym är jag?! ;D
Sedan gick jag och Miriam in till stan för att klippa oss, jag toppade bara men jag tycker det är en väldig skillnad. Vi köpte även lösögonfransar till skolavslutningen. Jag och Miriam hade tänkt vara 60-tals bruttor serrni'.
Sedan blev min CD-hylla klar efter 1 ½ termin - bra jobbat! Men snygg blev den.
Sist men inte minst så fick vi äntligen klart redovisningen, det gick rätt bra bara det att jag inte kan titta upp medans jag läser för då tappar jag bort mig, vilket är liite fail. Så jävla gött att den sista riktiga skoldagen är över!
Imorgon blire fika med Hantverk och efter det ska jag, miriam och olivia SEGELFLYGA! Fan vad jag längtat! Sover över hos Miriam, har avslutning på fredag och åker till Moa på söndag! (ja, ändrade planer - igen)

Medans jag ändå håller på, jag och miriam var i Göteborg igår vi såg Hardcore Superstar utanför rockhouse, hade totalt glömt att dem hade signering där idag, jag och miriam älskar celebrity-spotting! x]
Vi gick på bio. The boat that rocked - igen! Fan vad jag älskar den filmen alltså. Så jävla genialisk. Massa snygga & koola människor på en båt mitt i nordsjön som spelar 60-talsmusik dygnet runt. MUMS!







PEACE!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

weei :)

2009-06-10 @ 19:34:47
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh jag vill se den! den verkar grymt bra!

och grattis till prov och redovisning! måste vara skönt att få det ur världen! :)

2009-06-10 @ 20:14:00
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag måste se den filmen nu, har inte blivit av ännu!

Skäms på mig :/

2009-06-10 @ 22:05:42
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Moa

vi kan väl se den i örebro med kanske? :')



OCH SÖNDAG<3 LOVE

2009-06-11 @ 00:26:52
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0