Wouldn't it be nice to live together

Nu är jag hemma igen. Rätt skönt men ändå tråkigt för nu har jag inget att göra, men jag ska iaf försöka sammanfatta de senaste dagarna.

Moa:
Jag hade det bäst hos Moa för hon är den enda som gör mig så jävla lycklig bara genom att finnas.
Första dagen spelade vi sällskapsspel och tittade på film, det blev den bästa sommaren och mysteriet på greveholm del 1. Så sjukt kul! " Jag är King Arthur! - ibland " Resten av dagarna gick vi bla. en långpromenad och käkade glass medans vi pratade om allt och inget, jag älskar verkligen dem stunderna. Vi satt ute i trädgården en hel dag och spelade spel. Poptrivia hette det roligaste, massa frågor om musik från olika årstionden, mycket beatles blev det. Vi tittade även på tv en hel del, vi såg säsongsavslutningen på både DH och LOST, jag blir så himla arg när dom har spännande slut. Jag menar, det är ju inte som att jag slutar följa programmet för att det slutar utan spänningsmoment.
Onsdagen var ändå den viktigaste dagen för då var det våran årsdag, 1 år sedan vi träffades första gången och nästan 2 år sedan vi lärde känna varandra. Sjuttonde juni firades alltså med tårtbak och mys! Tårtan blev fin och god. Vi bakade även kola i kära Pauls ära den blev dock lite misslyckad men ändå jävligt god! Man känner sig rätt äcklig när man ätit upp en hel plåt dock. Vi hyrde film, benjamin buttons otroliga liv. Den var bra men onödigt lång, fast man ska nog inte börja se den kl 1 på natten.
Sedan måste jag ju bara säga att Kumla är fullt med konstiga människor! När jag och moa varit på maxi skulle vi gå över vägen och när vi såg en bil sprang vi för att vi skulle hinna över och för att dem i bilen inte skulle behöva bromsa. Men när vi kommit över vägen skrattandes och glada sö hör vi värsta psykskriket ifrån bilen. Vi trodde att det var några töntar som skulle vara koola men när moa vände sig om visade det sig vara en tant runt 50. Det tyckte vi var oerhört roligt och lite läskigt.
Veckan bjöd på många skratt och härligt långa samtal om allt och inget. Nu saknar jag Moa så jag nästan dör ska jag säga! Hon är verkligen världens finaste.

Midsommar:
Midsommar var helt okej. Jag är så jävla trött på att Sara ska vara så sur och dryg hela tiden bara, utan det hade det varit perfekt. Vi spelade Rock Band och jag sjöng, urkasst såklart men det var kul ändå. Sedan spelade vi Rita&Gissa, det var kul men det skulle varit sjukt mycket roligare om sara och hennes dryga morsa inte varit med. Jag och Jenny var iaf bäst.

Jenny:

På lördagen var jag och Jenny ute och hade lite egentid tillsammans, det var så himla skönt. Det är inte ofta jag får det längre så jag uppskattar verkligen de gångerna jag får det. Hon köpte mig ett par skor och ett ekologiskt block som var jättefint. Söndagen så var jag barnvakt medans folket var på ullared, det gick jättefint. Jag fick en as-snygg t-shirt med Jokern på, jag älskar den! Sedan fick jag fina ljus, ljusbrickor och massa kakor. MUMS!
Igår åkte jag dock hem, vilket alltid är lika ledsamt men jag fick 2 av barnen med mig hem iaf. haha. Jag och viktoria bakade pizza igår, helt spontant så där. mys.

Kommentarer
Postat av: sandra

det låter som fina dagar!

(och det finns ju inget bättre än när folk kommer hem från ullared och har med sig en massa kakor! man blir ju så glad!)

2009-06-23 @ 13:04:52
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Becca

Tim Burton är en av dem bästa!Jag längtar!

2009-06-23 @ 17:56:01
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Moa

JAG SAKNAR DIG! JAG SAKNAR DAGARNA OCH NÄTTERNA OCH KOLAN OCH PAUL OCH ALLT! DU ÄR FINAST!

2009-06-28 @ 23:15:37
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0