I hate days like this

Egentligen tänkte jag skriva om hur totalt jävla kass denna dagen varit men jag tänker göra denna musiklistan istället. Jag har fixat till det lite och lagt alla låtar i en spellista i rätt ordning ifall någon känner för att lyssna :)

Låtar som..
..har gjort mig glad: such a night - elvis presley
..har gjort mig ledsen: river flows in you - yiruma
..jag vill dansa till: start me up - the rolling stones
..jag vill dansa ännu mer till: you're gonna go far kid - the offspring
..lugnar ner mig: fireflies - owl city
..jag lyssnar på för att bli pepp: don't stop me now - queen
..påminner om min kärlek: annie's song - john denver
..påminner om gamla tider: it takes a fool to remain sane - the ark
..påminner om ångest: kevlarsjäl - kent
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: can't keep it in - cat stevens
..är väldigt, väldigt bra: blackbird - the beatles
..lyssnas på i ilska: destroy everything - hatebreed
..påminner om sommardagar: dream a little dream of me - the mamas and the papas
..påminner om våren: a little respect - erasure
..påminner om en bra film: all day and all of the night - the kinks
..påminner om staden jag tycker om: london calling - the clash
..jag lyssnade på när jag var 13: beat on the brat - ramones
..jag lyssnade på när jag var 15: tell me this night is over - the ark
..jag lyssnade på när jag var 17: the beautiful people - marilyn manson
..jag lyssnar på just precis nu: everyday - buddy holly


Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

sv: Ahh det var värsta kul C:



Leaky är bra! :D

Och jag gillar din blogg ^^

2009-11-13 @ 06:30:38
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Åh, jag gillar också Elvis, Queen och Buddy Holly - fantastiska band och artister!

2009-11-13 @ 10:15:33
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Elvira

Ännu en spellista jag har att lyssna på. :) Älskar att få ta del av andras musiksmak. Ska ta och göra den där listan också.

2009-11-14 @ 23:12:54
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0