when we kissed I had to fall in love

Idag är det fars dag och jag tycker alltid att det är lika mysigt, visst pappa får bestämma allt och hitills har vi lyssnat på P1 hela morgonen, snackat om krig och nu tittar vi på landet runt. Inte så värst kul men vad gör man inte för sin pappa. Han fick en stor korg fylld med öl, nötter, godis, choklad, ölkorv, kaffe och massa annat kul + en flanellskjorta. Jag tror han är ganska nöjd. :)

Min dag därimot, den innehåller storstädning av mitt rum och badrum, här ska det svabbas och fixas! Såklart har jag gjort en spellista denna gången också: sometimes i feel like.

För er som inte har spotify så plockade jag ut min absoluta favorit städningslåt just nu:

Kommentarer
Postat av: sandra

heja playlist! och heja städ-marina! :)

2009-11-08 @ 14:06:44
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Har din spellista nu och ska lyssna igenom den så fort jag har tid. Ska själv knåpa ihop en någon gång. Alltid lika trevligt att bara behöva klicka på play och sedan invänta en salig blandning av låtar.

2009-11-09 @ 01:19:46
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0