Drink up me hearties yo-ho

Det bästa med denna dagen var att jag fick reda på att vi var lediga imorgon, det ska bli så jävla skönt! En hel dags slappande med film, te och en skön säng - can't wait! Dessutom har jag äntligen fått prata av mig om True Blood med Miriam idag, hon såg klart andra säsongen i helgen. Hon är lika besatt som jag och vi känner oss extremt stalkiga (ohjah, det är ett ord) med allt som vi planerar. Hela min blogg är totalspammad av True Blood just nu och det känns inte riktigt bra .. jag ska bättra mig med mer variation, dessutom håller jag på och fixar på veckans top ten-lista men "temat" är ännu hemligt. Mucho intresting!

Nu ska jag äta lite chokladpudding och försöka hitta något vettigt att se på tv. Det var egentligen planerat att se film med familjen men det blev inget. tråkigt.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Guu, så härligt att vara ledig så där mitt i veckan!



Oh, mums med chokladpudding. :D

2009-11-24 @ 16:21:14
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Elvira

Pirates var länge sedan jag såg. Depp som pirat är en utav mina absoluta favoritkaraktärer när det kommer till filmens värld.

2009-11-24 @ 23:10:18
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0