KATE NASH

En av mina favoritkvinnor Kate Nash har släppt sitt nya album, My best friend is you, och det är jag så otoligt glad över. Hennes musik gör mig fantastiskt glad och pirrig och det hjälper alltid att lyssna på hennes fina brittiska dialekt blandad med grym musik. Jag har inte riktigt hunnit lyssna igenom hela albumet ännu men jag kommer låta er veta vad jag tycker när jag lyssnat igenom det några gånger. Ni måste bara höra, klicka på bilden här under.

& här har ni hennes första ablum ifall ni inte lyssnat på det ännu, Mariella är min favorit, lyssna!

Kommentarer
Postat av: Elvira

gillar hennes första album väldigt mycket. dock blev jag inte särskilt förtjust i hennes senaste. det börjar bra, men under vissa låtar är hon lite för skrikig i sin röst för att jag ska fatta tycke för det. tyvärr.

2010-04-23 @ 12:52:09
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Elvira

(sv) tipsar absolut om att se denna film. :) gillar man den typen av känsla som filmen förmedlar fattar man garanterat tycke för den. och är krasinski riktigt underbar i den.

2010-04-23 @ 22:05:10
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0