MINDS 2.0

Jag läste nyss på CBS's hemsida att det antagligen ska göras en spin-off serie av Criminal Minds och jag är inte glad över den nyheten. Criminal Minds är enligt mig en perfekt kriminalserie där allt håller, karaktärer, handling och  dialog. Jag såg nyss spin off avsnittet "the Fight" som visades i USA igår och även fast avsnittet var väldigt bra så har jag svårt att acceptera alla nya karaktärer. Det kan ju ta tid att tycka om karaktärer men i CM så fastnade jag för vissa med en gång så därför känns det inte så bra. Den här spin-offen kommer dock skrivas av samma personer som skriver till CM så jag är orolig för att det kommer ta mycket ifrån orginalet och att det i följd inte kommer vara lika välskrivet som det är nu. Det värsta som skulle kunna hända är att de lägger ner orginalet för att satsa på den nya istället och då kommer jag och en jävla massa andra personer bli pretty mad och det vill vi ju inte ha. ;)
Nej tack, jag är helt anti, hoppas de bestämmer sig för att lägga ner allt.

Kommentarer
Postat av: Elvira

spin-off-serier är inte min bag. ibland går det, ibland inte.

2010-04-14 @ 14:47:41
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Tack, gillar den med :)

2010-04-14 @ 21:33:27
URL: http://enogdeknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0