veckans musiktips: Iglu & Hartly


Jag har lyssnat på dessa grabbar en hel den denna sommaren, de har lika många bra låtar som de har dåliga ungefär. De spelar härlig sommarmusik och jag tycker det passa perfekt nu när sommaren är på väg bort från oss, jag försöker hålla kvar vid den så länge som möjligt. Jag tycker det är lite synd att de rappar vissa stunder eftersom jag inte är ett så stort fan av just rap (utom när det gäller eminem men den mannen kan sina grejer) men annars är musiken riktigt trevlig och de förtjänar en lyssning. De finns även på spotify och du hittar dem här om du vill lyssna vidare.

Kommentarer
Postat av: moa

åh, jag lyssnade helt random på dom häromdagen, och tycker precis som du. bra och dåligt, blir lite ledsen på rapen, men ändå fint!

2010-08-23 @ 17:42:03
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0