Searching for the time that has gone so fast

Jag fick en sådan total craving efter Paul McCartney så nu sitter jag här och tittar på massa videor jag inte sett på länge och lyssnar på alla mina favoritlåtar och jag tycker det är läge att än en gång spela upp och visa videon till låten som gav mig mitt bloggnamn. Jag älskar låten för att den peppar mig, den är otroligt mysig och jag hörde den första gången när jag hittade videon på youtube så jag blev kär i hur charmig den är och Paul ser helt underbar ut med sina enkla, inövade rörelser. Jag älskar låten, videon och jag älskar Paul McCartney av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: moa

2.37 - älskar honom där. så fin. älskar honom hela tiden, åh.

2010-12-22 @ 07:50:13
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, paul. så himla fint.

(för övrigt blev jag lite gråtig av din kommentar. jag saknar dig också, löjligt mycket.)

2010-12-22 @ 22:17:07
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0