2012


Jag har precis sett 2012 och jag måste säga att jag tyckte den började bra, under den första jordbävningen blev jag helt insatt och det kändes som jag var med själv men den känslan försvann ganska fort. I början var jag glatt överasskad över hur snygga effekterna var men det försvann också med den första jordbävningen, när historien började balla ut helt efter någon halvtimme in i filmen ville jag bara att den skulle ta slut. Jag är så himla trött på att det alltid ska finnas något problem mellan minst två personer i alla katastroffilmer. Tom Cruise och Justin Chatwin i Världarnas Krig, Bruce Willis och Liv Tyler i Armageddon, Jake Gyllenhaal och Dennis Quaid i Day After Tomorrow. Nej, det var inget nytt och spännande med denna filmen, den blev helt enkelt för mycket.

2/5 blir betyget för mig, och den får endast en tvåa för att jag blev tagen i den första jordbävningen.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Nej det där förstår jag mig inte heller på, att det alltid ska vara problem mellan några av karaktärerna från första början. Något annat som också är vanligt är att en förälder inte lever längre så den andra är ensamstående och så gör barnet intriger.

2010-01-25 @ 16:27:34
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Elvira

Har inte sett den filmen och kommer förmodligen inte att se den. Gillar inte hon som spelar huvudrollsinnehavarens exfru.

2010-01-25 @ 19:58:48
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0