It all started with a big bang

Idag har jag och min bror tittat på the big bang theory för den 3:e gången och vi skrattar lika mycket varje gång, denna dagen har faktiskt gjort upp för hela lovet. Bara för att denna dagen var så lyckat så bryr jag mig inte längre om att jag varit helt ensam och varit utan kontakt med mina vänner under hela lovet. Imorgon börjar skolan igen och jag skulle göra nästan vad som helst för att få vara hemma några dagar till, jag har ingen lust till kontakt alls.
Ahwell, det är bara att ta sig igenom denna veckan för på fredag kommer moa och det är det enda jag ser fram emot just nu, en hel helg, bara hon och jag. Det är precis vad jag behöver, tid med min bästa vän.

9 artister/band du tycker om
The Beatles
Paul McCartney
Queen
Aerosmith
The Small Faces
Alvin ant the chipmunks (hell yeah! haha)
Florence and the machine
Universal Poplab
Lars Winnerbäck

8 saker du gör varje dag
sover
äter
tittar på tv
kollar mejl + alla "viktiga" sidor på internet
funderar på 100 olika saker
disskuterar med pappa vem som ska ha internet
borstar tänderna
biter på naglarna

7 du är förtjust i
tv-serier
sömn
tumblr
musik
te
spotify
sommar (åh, snälla kom fort!)


6 things that will always win your heart
pojkar med gitarrer
humor, ändlöst med underbar (helst) sarkastisk humor
ett genuint leende
ett ändlöst, stjärnfyllt universum
musik med betydelsefulla texter
filmer att gråta till

5 favoriter
Film: the boat thet rocked
Låt: blackbird - the beatles
Bok: harry potter
Mat: kycklingsoppa/pizza/pasta
Djur: alla sorts kattdjur

4 lukter du tycker om

vanlij
nylagade köttbullar
ren tvätt
chai-te


3 platser du vill resa till

London
Paris
Rom

2 högtider du älskar

hallowen
julafton


1 person du skulle gifta dig med på fläcken
Matthew Gray Gubler

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Typ finaste listan ever :D

2010-01-11 @ 05:52:16
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Moa

Håller med ovanstående!

2010-01-11 @ 13:34:03
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Erica

Ett stjärnfyllt universum är nice.. :)

2010-01-11 @ 13:44:04
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Elvira

Är lite lack över att de inte kör nya avsnitt av The Big Bang Theory på 5:an vid samma tid som förut länge (söndagskvällar). Tur att säsong 2 kommer på (svens) dvd snart!

2010-01-11 @ 15:35:04
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0