hey ho, let's go (reid)


Jag är beroende av
ständig bekräftelse, det är därför jag bloggar. Det tar endel för mig att erkänna det.
Jag gillar när jag får fina kommentarer, spontana kramar och roliga frågor i min formspring från alla follow gublers där ute.
Jag äter inte potatis, jag får kvälvningar av det. Jag och miriam har kommit fram till att det är något psykologiskt som ligger bakom.
Jag säger ja till att dricka te med Paul MCartney närsom, det är en av mina ouppnåerliga drömmar.
Jag ger mig sällan in i projekt som jag inte vet att jag klarar av. (med undantag för renoveringen av gröna rummet)
Jag är duktig på att tjata om allt och inget, klaga och skratta åt saker som ingen annan finner det minsta roande.
Jag stör mig på folk som är otrevliga. Igår när jag och Angelica stod och väntade fint på bussen så är det en cyklist som plingar, när hon är en halvmeter ifrån oss, vi råkar flytta på oss liiite för långsamt så hon måste stanna en sekund. när hon cyklar iväg säger hon "vet ni inte vad det betyder eller?!" helt spydigt. LÄR DIG ATT PLINGA INNAN DU CYCKLAR IN I OSS DUMFAN!
Jag läser helst nedkrypen under ett täcke när det regnar och mullrar utanför. Gärna med en kopp te.
Jag är vackrast när jag precis gjort i ordning mig och har den där sköna självkänslan som speglar sig utåt.
Jag skrattar åt allt och inget, jag kan skratta åt saker som ingen fattar något av och de inser inte vad som är så kul. Jag älskar min humor.
Jag är en typisk pessimist.
Jag har aldrig hoppat fallskärm men det är ett av mina översta mål.
Jag är lycklig när männsikor jag bryr mig om är lyckliga och när jag får saker. Matthew Gray Gubler är det som gör mig lyckligast just nu.
Jag trivs inte med min kropp men jag försöker tänka bort det och tänka att min personlighet är något att ha.
Jag är dålig på att tänka positivt.
Jag är rädd för att bli blind, döv eller båda. Såfort jag tänker på hur det skulle vara så får jag panik och ångest.
Jag älskar att vara flummig. Att kunna skratta åt allt och inget är det bästa jag vet.
Jag uppskattar när någon ger mig fina kommentarer, när jag får respons på saker jag gjort eller skrivit.
Jag tror på ödet.

Listan är ifrån Elvira

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Väldigt fin lista!! :o



sv: Oh ja!!! :D

Sawyer är mmmh <3 Men jag är mest glad över att Charlie kommer vara med igen :3

2010-01-21 @ 23:37:40
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elvira

Kul att du också gjorde listan! Gillar listor som inte känns som att man har läst tusen gånger innan på massvis av andra sidor (du vet sådana där vanliga med namn, ålder och blahablaha).

2010-01-24 @ 14:27:28
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0