Wanna be your superhero


Jag har spenderat hela dagen med att titta på Entourage, jag är nu inne på den tredje säsongen och jag börjar förstå min brors förälskelse i denna serien. Den är lite sexistisk men det stör mig faktiskt inte så mycket när den är så satans bra om man bortser från den detaljen. Favoriten är Ari, han är en riktigt badass och vågar ta risker hit och dit + att han har sina stunder av medmänsklighet. När jag sett klart på den 5:e säsongen kommer jag antagligen dö av längtan efter säsong 6 och 7. Well, smell yah latah för nu ska jag fortsätta nörda mig. peace!

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

sv: Hm... vet inte, jag såg inte hela X) Grejen är att det finns minst två gamla versioner av Sweeney Todd O:

2010-01-23 @ 22:57:23
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

sv: Jaha XD Jag troor inte att det avr någon flintskallig med i den här... fast jag blandar ihop alla xD

Okej, den jag såg idag car från -98, och den sög X) Sen har jag sett den från -06 också, och den var helt okej :D fast den med johnny depp är helt klart bäst :>

2010-01-23 @ 23:21:01
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elvira

Tittade lite på den serien förut men tröttnade efter ett tag. Plus att jag inte tycker att huvudrollsinnehavaren är särskilt snygg, hehe. ^^, Men jag gissar på att det är en sån serie som fastnar om man väl ser ett par avsnitt. Jeremy Piven tycker jag dock är väldigt charmig.

2010-01-24 @ 14:33:46
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0