tv.com now awards

Det är dags för tv.coms NOW awards, detta är fan nomineringarna och de jag röstat på har ett litet hjärta vid röst-knappen. Serieälskare som jag måste ju rösta på sådanahär saker.

SADDEST GOODBYE.

jag kommer sakna Lost, väldigt mycket. Men det är skönt att det snart är över och jag får svar på allt. Jag kan ju alltid köpa alla boxarna och frossa!

Eftersom Chuck är den enda serien jag följer så måste det bli Sarah Walker. Fast .. om jag fick välja skulle Paget Brewster som Emily Prentiss vara nominerad.

Snälla?! Inget Snack om saken, ingen och då menar jag ingen kan slå Penelope Garcia när det gäller kategorin Smarty Pants.

Bill? inte så sexig, sookie? sexig.

Parenthood är den enda jag sett så det måste bli Amber, men let's face it, hon är trubbel.

Sue har en massa grymma citat men inget kan slå Barney Stinson, jag menar, he's the man!

well, glee är den enda serien jag följer och jag älskar den!

Family Guy kan vara skitkul när man är på humör och de andra serierna har jag inte sett så mycket av.

Det var svårt att välja mellan Nancy och Gabrielle, men jag måste vara "true" till mitt DH så Gabrielle solis it is.

Kom igen! Blått nästanafro som är nästan 1 meter långt, hur kan man slå det? 

& här är de 10 awards kategorierna:


Jag älskar det gänget! speciellt Sheldon.


Han var grym i Dexter i måndags, riktigt sjuk mördare vilket var lite otrevligt eftersom han är helt annorlunda i tredje klotet från solen.




Jag hatar Smallville men det är det som visas på fredagar och det går att kolla på om man är riktigt uttråkad och Callum är grym som bad-guy. Jag döpte min katt efter hans karaktär i 'mitt liv som död', mason.

Du kan själv rösta här på tv.com hemsida.

Kommentarer
Postat av: mosi

svar: Ja inget slår Joe :D perfektion! och åh, Bernie.. den finaste farbrorn som finns!!!!! vill bara bo där bland alla hihi

2010-07-08 @ 23:34:58
Postat av: - Alexandra!

Åh, jag måste också in och rösta! Hoppas det fortfarande går.



Jag håller verkligen med dig om Neil Patrick Harris som som "Most Quotable Character"!



Även "Best Animated Show". Family Guy är helt klart bäst av dem nominerade.



Haha, "Most Epic Hair" var ju för bra! :D



Ja oj, så dem lyckats med gänget i The Big Bang Theory. Hur underbara är dem inte?

2010-07-14 @ 16:53:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0