why is happiness casting me in the shadows

Jag är inne i en rejäl svacka av depression och ångest där jag spenderar hälften av tiden till att gråta. jag känner mig så satans patetisk, men jag har aldrig varit med om något liknande. Jag känner att jag lika gärna kan lägga mig ner och dö. för det finns ingen utväg ur det här, det känns som jag kommer ligga här i min säng och vara sjuk resten av livet. och nu tänker ni säkert att jag bara vill ha uppmärksamhet och att alla ska tycka synd om mig men så är det inte alls, jag måste få skriva av mig eftersom jag inte har någon att prata med. Egentligen är det väl inte så hemskt, inte om man jämför med vad som skulle kunna vara fel men detta är gränsen för mig, jag får panikkänslor ständigt och jag känner mig instängd och ensam. Fan vad detta suger! Jag skulle göra vad som helst för att bli frisk just nu.
Nu ska jag fortsätta mitt deppande och ständiga gråtande i min ensamhet till denna sången.

Kommentarer
Postat av: Louise

MARIIINA!! Så här får du inte ha det :( Fast jag vet hur du känner dig, brukar själv hammna i "svackor" eller vad man nu ska kalla det. När allt känns dåligt och att världen skulle vara så mycket bättre utan än. Att man finns bara för att plågas och att det inte finns en människa som förstår. Man bara sitter ensam och gråter en massa. :( Men snart kommer jag upp till Falköping och då ska vi ha en massa kul och prata en massa! Saknar dig ju super mycket och det ska bli så skoj att träffas igen (fast vi går i samma klass och träffas tusen gånger om varje dag när det inte är sommarlov) krya på dig och tänk på allt som är bra istället (fast det kan vara svårt att komma på nått ibland) Ses snart!! :D (Jag vet onödigt lång kommentar)

2010-07-06 @ 21:21:59
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet exakt hur det känns, jag får ofta såna perioder och det känns som det aldrig aldrig kommer bli bättre, men det blir det. Fast det hjälper inte då.

Det bästa när man mår så är att träffa folk och komma ut typ, men det är ju svårt nu när du är sjuk också :(

Hoppas det blir bättre snart, och hör av dig om du vill prata, okej? <3

2010-07-06 @ 21:48:03
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elvira

jag vet att det känns som att ingen kan förstå exakt hur man känner när man känner så, som att det inte spelar någon roll hur många som säger så - för det får en inte alltid att må bättre. men jag går efter mottot att man måste tillåta sig själv att må dåligt och se livet från dess dunkla sidor. hur kan man annars veta när man verkligen mår bra?

2010-07-06 @ 23:11:21
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0