I've just seen a face


(kirsten vangsness, är hon inte så satans vacker så säg)

Lista stulad av moa.

30 questions about your top 30 (last.fm)!
http://www.last.fm/user/R0CKP0RN

1. How did you get into 29? the platters. Jag hörde only you för första gången i en film (minns inte vilken) för några år sedan och jag kollade upp dom på youtube, eftersom kära spotify inte fanns då, och jag föll direkt. åh vad dom är bra!
2. What was the first song you ever heard by 22? Nickelback. How you remind me. en av de bästa låtarna någonsin.
3. How many albums by 13 do you own? Queen. 5 cd-skivor och 2 lp-skivor.
4. What is your favorite song by 5? The Ark. it takes a fool to remain sain, bara för att den låten förändrade min syn på livet.
5. What is your favorite song by 15? beach boys. åh, svårt! help me, rhonda tror jag.
6. Is there a song by 6 that makes you happy? aerosmith. åhja, pink och dude looks like a lady - awesome!
7. What is your favorite song by 10? marilyn manson. det var längesedan jag lyssnade på den mannen, the nobodies.
8. What is a good memory you have involving 8? Paul McCartney & the wings. när jag köpte min första cd med dem så lyssnade jag på den non stop i en hel månad och jag har fortfarande inte tröttnat på låtarna.
9. Is there a song by 19 that makes you happy? Kent. nej, egentligen inte. de är ju så satans deppiga egentligen men när jag var inne i den perioden så gjorde kevlarsjäl mig väldigt gott.
10. How many times have you seen 26 live? Bon Iver. aldrig, tyvärr.
11. What is the first song you heard by 23? Kiss. det minns jag inte, mamma spelade dem en hel del när jag var yngre så jag har ingen koll.
12. What is your favorite album by 11? John Lennon. åhh, svårt! Double Fantasy, tror jag.
13. Who is your favorite member of 1? The beatles. De flesta beatles fansen har svårt att välja en favorit men för mig är det hur klart som helst, Paul McCartney är den enda mannen för mig.
14. Have you ever seen 14 live? Volbeat. inte en enda gång, men det hade inta vart fel.
15. What is a good memory involving 27? Sweet. En massa härliga sommardagar involverande min bror, trädgårdsarbete och en jävla massa flumm.
16. What is your favorite song by 16? Elvis Preasly. Världens finaste, kan omöjligt välja.
17. What is your favorite album by 18? Kate nash. made of bricks utan tvekan.
18. What is your favorite song by 21? Babyshambles. åhhh, jag vet inte. Fuck forever går aldrig ur tiden, inte delivery heller. eller you talk, äh. jag vet inte.
19. What is the first song you heard by 25? Lars Winnerbäck. denna mannen har man hört sedan man var liten men jag tror kom änglar var den första.
20. What is your favorite album by 2? Paul McCartney. Varför dessa omöjliga frågor? Jag kan inte välja ett favoritalbum med Paul, helt jävla omöjligt!
21. What is your favorite song by 3? Backyard Babies. hmm ... minus celcius dör aldrig. Men den jag lyssnar på mest är nog brand new hate och ex-files.
22. What is your favorite song by 30? The who. baba o'riely.
23. How many times have you seen 17 live? Ebba Grön. aldrig.
24. What is the worst song by 12? The killers. lätt, human.
25. What was the first song you heard by 28? James Blunt. You're beautiful, ojoj vad jag hatade den låten.
26. What is your favorite album by 7? Joni Mitchell. Blue.
27. What is your favorite song by 24? George Harrison. while my guitar gently weeps eller what is life.
28. Is there a song by 9 that makes you happy? Glee. åh, massa! Gives you hell, single ladies & bust a move bl.a.
29. What is your favorite album by 4? The Rolling Stones. made in the shade tror jag allt.
30. How many albums do you own by 20? Melody Club. 3 fina album.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med dig :)

2010-06-22 @ 20:20:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Elvira

gillar din nya header. :)

2010-06-22 @ 22:50:08
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

"Pink" med Aerosmith är verkligen för härlig!



Jag hoppas på att få se Volbeat i höst. Om det inte dyker upp någon som känns ännu mer lockande blir det dem. :)



Frågan om Elvis förstår jag verkligen, himla svårt att svara på!

2010-06-23 @ 19:54:58
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0