DFTBA - DON'T FORGET TO BE AWESOME!


Denna dagen började med att jag försov mig så jag missade idrotten (men det gjorde ju faktiskt inget) och fortsatte sedan med samhällsprov och det gick väl sådär. Jag är säker på att jag kommer få ett G i allafall, jag får ju faktiskt skylla mig själv när jag sitter och nördar mig med mina vänner på tumblr istället för att plugga.
På svenskan hade vi ingen lärare så vi hade fått en film vi skulle se, den handlade om island men det var den sjukaste filmen jag sett, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. "VAAAAAAAAl, VAAAAAAAL, VAAAAAAAL!!!"

Och just nu lyssnar jag på en så passande låt som denna: |---------------|
fyfan vad dålig den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0