TIMBER//

Gårdagen var en sådan urusel dag! Det kändes som att ingen ville ha något med mig att göra, som jag vore ett störningsmoment. Jag kan inte klandra de som tycker att jag är det, jag är van, men gårdagen var den dagen då jag önskade att jag bara kunde sitta ner och prata med någon för allt kändes verkligen skit. Men ändå ville jag inte att någon skulle fråga hur jag mår för då blir det jobbigt, det var tur att ingen märkte att jag satt ute och grät ett tag.
fyfan vad deppigt! Idag mår jag bättre, mycket bättre, nu har jag kommit över det faktum att en liten bit från mitt projektarbete lossnade och försvann precis innan jag skulle vart klar, nu har jag nya krafter. Gårdagan var bara ett smått nederlag.

Igår var det faktiskt en väldigt speciell dag för Matthew Gray Gubler fyllde nämligen år! Jag skulle ha firat det genom ett litet inlägg med fina saker här men jag hade inte orken igår så jag kommer göra ett sådant inlägg lite senare ikväll. Jag älskar att fylla bloggen med The Gube, han är så fantastisk ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Sanna

puss!

2010-03-10 @ 09:57:13
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Moa

Du får ringa mig närduvill. Jag vet att du vet det och jag vet också att man kanske vill men så när man håller i telefonen så känns det bara dumt för man vet inte riktigt vad man ska säga. Det går helt enkelt inte att beskriva sin situation utan att det låter fel så då låter man bli. Håller det inom sig. Vilket är fel men oftast det man gör. Men du får ringa. När du vill. Även om du inte har mycket att säga och jag inte heller har det. Jag skulle bli glad av att höra din röst och jag vill inte att du ska känna sådär. För det är en dålig känsla och du förtjänar inget dåligt alls. Vänner ska behandlas fint. Du ska behandlas fint. Finast.

2010-03-10 @ 10:14:47
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

för mig är du aldrig någonsin ett störningsmoment och om jag kunde krama dig nu så skulle jag göra det, hårt och länge, för du är alldeles för fin för att inte må som en prinsessa. så är det bara.

2010-03-10 @ 11:41:18
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elin

Sånna dagar suger verkligen verkligen och borde inte få finnas.

Och du är verkligen inget störningsmoment, du är sjukt bra!

2010-03-10 @ 14:48:37
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elvira

Hoppas att du mår lite bättre idag! Sådana dagar är jäkligt jobbiga att ta sig igenom. Men jag brukar tänka såhär: med tanke på hur många dagar det är på ett år (och den livstid man är beräknad att ha) vore det konstigt om det var meningen att man skulle må bra under alla dessa dagar. Alltså; det är viktigt att låta sig själv må skit ibland.

2010-03-10 @ 19:21:39
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Skönt att du kände dig bättre dagen efter, såna där dagar kan verkligen sänka en totalt.

Även att du blev klar med en del av projektarbetet - härligt! Jag avundas dig lite grann, skulle också behöva ta tag i mitt projektarbete nu.

2010-03-11 @ 15:13:37
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Mrs Olivia Moraeus Sixx Cooper Tempest

älskade mariniz! vad faan!:( du ska veta att du alltid kan prata med mig. när som helst och var som helst! ett störningsmoment är det sista du är! kom ihåg det! du är en av dom som jag gillar mest i klassen och jag blir ledsen när du är ledsen. :(

hopps du mår lite bättre nu i alla fall! annars tar jag itu med "projekt glada marina" så fort jag är med dig! ok?

ha en bra helg sötnos!

kraam <3

2010-03-12 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0