+ DON'T TRUST A HOE +

HAHA, aaaaw, Reid ♥

Vilken frukt åt du senast? BANAN!
Hur ofta äter du plockgodis? varje vecka skulle jag tro, typ.
Vilket djur hade du varit, om du fick välja? en örn.
Tror du att du kommer att få leva ett till liv? Kanske, men det vill jag inte. jag vill flyta runt och ha det gött efter jag dött.
Är du värd mer än andra människor? Verkligen inte!
Vilken familjemedlem står dig närmast? Min fantastiska syster Jenny.
Vilket barnprogram är roligast? Åh, jag vet inte.
Har du varit på en gayklubb? Pff, nej. x]
Äter du kanterna på brödskivan? Yes, jag tycker de är godast actually. När jag var liten sparade jag alltid kanterna till sist.
Är du vegetarian/vegan? Nepp.
Har du en egen lägenhet? Nej, men ibland drömmer jag att jag att har det.
Vilken kamera har du? OLYMPUS SP-590UZ
Vad har du valt för bild här uppe? Well, det är en macro med Criminal Minds/Superbad och jag dör av skratt för det passar så otroligt bra. ja, jag är en nörd och jag älskar macros!
Vad vill du bli kallad? MaFag om jag får be! Det är faktiskt mitt rockstjärnenamn.
Vad hade du hetat, om du fått välja? Harald.
Om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Hmm .. vet inte riktigt, antagligen tjej.
Vad gör du just nu, i denna sekund? Jag tittar på How I met your mother, väntar på att ett avsnitt av Criminal Minds ska ladda klart och äter en banan.
Vilka sidor och program är du inne på just nu? Tumblr.com, blogg.se, bigvidpro.com, criminalmindsfanatic.com och photoscape.
Hur många timmar sov du inatt? mååånga. jag älskar helg!!
Vilken tid gick du upp imorse? runt 11.
Hur många har du på msn? Ingen aning, runt 70 kanske.
Hur många tjejer/ respektive killar? majoritet tjejer.
Hur många blommor har du i ditt fönster? Bara en. Men såfort jag fått ordning här så ska jag ha massa blommor!
Vattnar du dem själv? Yes, men bara när de håller på att dö x]
Te eller kaffe? Alltid te!
Laddar du ner film/musik olagligt? sjääälvklart inte!
Eller lyssnar du via spotify? I ♥ sporify
Är du inne på msn? Jag har inte lyckats installera msn på datorn än så nej.
Vad har du för påslakan? jag ska säga er att det är ett otroligt snyggt påslakan med jack sparrow på som jag fick för några år sedan. haha, det är otroligt mjukt och skönt.
Vart är du just nu? I mitt sovrum.
Sitter du på en stol från ikea? nepp.
Tuggar du på något, isåfall vad? en halstablett.
När städade du ditt rum senast? idag med fortsättning imorgon.
När träffade du din morfar senast? jag träffade honom några dagar innan han gick bort förra året. jag saknar honom.
Har du nån sjukdom? nope.
Vad händer i höst? LOOOONDOOON BABY!
Vad är du i stjärntecken? Jungfrun.
Vilken film såg du på bio senast? Alice In Wonderland.
Rött och svart eller vitt och grönt? åh .... svart och rött, troe jag.
Frukt eller godis? både ock.
Vad äter du till frukost? Tånaglar helst.
Vilken typ av film gillar du? Det mesta. Scräck, thrillers och komedier är favortierna.
Och vilken gillar du inte? Jag är inte så mycket för action och krigsfilmer (We were soliders är ett undantag)
Vilka är din favoritlåtar just nu? Bulletproof - La Roux, Animal - Miike Snow, Another piece of my heart - Janis Joplin och All along the watchtower - Jimi Hendrix.
Om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? Åh jesus.
Brukar du tejpa över din mun? hahahaha, åh, jag minns fritids när vi körde tysta leken och alla fuskade med tejpbitar över munnen. vi tog det på dödligt allvar.
Var du på dreamhack? Nope.
Hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Självklart är de sexiga! är inte strumpor alltid det?
Hur ser dina underkläder ut? well, jag har en ljusblå bh och vita trosor om det var det ni ville veta.

[listan finnes hos emma]


Kommentarer
Postat av: sandra

jag snor din lista om jag får. :)

2010-03-14 @ 23:24:47
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0